Správy

Deodoračný sprej ako droga: 15-ročný pacient končí v nemocnici

Deodoračný sprej ako droga: 15-ročný pacient končí v nemocnici



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

15-ročný používa dezodoračný sprej ako liek a končí v nemocnici
V Bernau pri Berlíne pätnásťročný použil ako drogu dezodoračný sprej a musel byť odvezený do nemocnice. Čichanie dezodoračného plynu môže mať vážne zdravotné následky. Minulý rok to zabilo mladé dievča.

Deodorant zavrčal
V Bernau pri Berlíne (okres Barnim) v Brandenbursku pätnásťročný popálil nebezpečný zdravotný stav dezodoračným sprejom. Podľa správ z médií si chodec v sobotu všimol adolescenta na poľnej ceste a informoval pohotovostného lekára.

Dospievajúci musel zvracať niekoľkokrát
Mladý muž ležal na zemi, niekoľkokrát zvracal a nedokázal vstať sám. Ozbrojené sily Barnimskej polície a pohotovostné služby sa starali o mládež, ktorá zachráncom mohla stále vysvetliť, že dezodorantom popíchol, aby sa opil. Bol vzatý na kliniku.

Vdýchnutie dezodoračného plynu môže byť nebezpečné
Odborníci už dlho varujú pred rizikami, ktoré predstavujú rozpúšťadlá obsiahnuté v dezodoračných plechovkách. Vdýchnutie veľkého množstva deodoračného plynu môže viesť k život ohrozujúcim poruchám kardiovaskulárneho systému. Vdýchnutie môže tiež spôsobiť stratu vedomia a ochrnutie dýchacích ciest. Existuje tiež riziko udusenia v dôsledku nedostatku kyslíka.

Deodoračná smrť
Deospray je nebezpečný liek na základnej úrovni, najmä pre mladých tínedžerov, pretože je dostupný všade, legálne a stojí málo. Koncom minulého roka dve dievčatá z mesta Bühl na západe Bádenska-Württemberska čuchali deodorantné spreje, až kým nezomreli. V marci 2015 13-ročné dievča zo Šlezvicka-Holštajnska zomrelo po preniknutí deodorantom. (Ad)

Informácie o autorovi a zdroji


Video: British pronunciation, BBC learning English, Standard Southern British English Pronunciation (August 2022).